ג'קוזי לחצר

ג'קוזי לחצר לאיכות חיים טובה יותר

אין ספק כי איכות החיים שלנו חשובה לנו. לאיכות החיים יש השפעה אדירה על ההרגשה שלנו, האושר, והבריאות שלנו. על כך אין להתווכח.

אנו לרוב עסוקים בשאלה  כיצד אפשר לשפר את איכות החיים שלנו? מה ניתן לעשות בכדי לשדרג אותה? כיצד נוכל לפנק את עצמנו או ואת האהובים שלנו? ג'קוזי לחצר הוא הוא פינוק אמיתי ובהחלט יתרום לאיכות חיים גבוהה יותר.

זהו צעד חכם ביותר, כי רחצה בג'קוזי מאפשרת לכם לקחת פסק זמן מהמירוץ היומי, להירגע, לשחרר מתחים וליהנות. לא נגזים אם נאמר כי הג'קוזי שלך יהפוך במהרה לחבר הכי טוב, הפסיכולוג והמעסה הצמוד שלך. מומלץ בחום רב.

TEKAPO

TEKAPO

ג'קוזי מתנפח – הוט-טאב מרובע בצבע שחור-כחול, הדרותראפי מפנק ל 4-5 אנשים. מתאים לגג ולמרפסת. המערכת כוללת חימום, זרמים ופילטר. ג'קוזי מתנפח תכונות: מתאים ל

קרא עוד »
Mono 06

Mono 06

ג'קוזי מתנפח הוט-טאב דגם Mono 06 מתאים לגינה לגג ולמרפסת. המערכת כוללת חימום, זרמים ,פילטר ושלט, אוזונטור ושלושה מצבי זרמים. ג'קוזי מתנפח תכונות: מתאים ל-

קרא עוד »
Mono 04

Mono 04

ג'קוזי מתנפח הוט-טאב-פרימיום דגם Mono 04 עגול בעיצוב ספורטיבי בצבע שמנת, הדרותראפי מפנק ל 4-3 אנשים. מתאים לגינה לגג ולמרפסת. המערכת כוללת חימום, זרמים אוזונטור ופילטר.

קרא עוד »
Alpine M 009LS

ג'קוזי מתנפח Alpine M 009LS

ג'קוזי מתנפח – הוט טאב מרובע בצבע שחור, הידרותרפי מפנק ל 2-3 אנשים. מתאים לגג ולמרפסת. המערכת כוללת חימום, זרמים ופילטר. ג'קוזי מתנפח תכונות מתאים

קרא עוד »
הוט טאב מתנפח

ג'קוזי מתנפח Birkin M-123 S

ג'קוזי מתנפח הוט-טאב-פרימיום עגול בעיצוב ספורטיבי בצבע שמנת, בעיטור פס כסף, הדרותראפי מפנק ל 4-3 אנשים. מתאים לגינה לגג ולמרפסת. המערכת כוללת חימום, זרמים אוזונטור ופילטר.

קרא עוד »
Super Camero M-051 LS

גקוזי מתנפח Super Camero M-051 LS

ג'קוזי מתנפח הוט-טאב-עגול בעיצוב יוקרתי דמוי עור שחור קלאסי בעיטור פס כסף סאטן, הדרותראפי מפנק ל 4-6 אנשים מתאים לגינה לגג ולמרפסת. המערכת כוללת חימום,

קרא עוד »
ג'קוזי למכירה

ג'קוזי נייד Tuscany Grand pm 7105

הוט-טאב ג'קוזי דגם Tuscany Grand pm 7105 מתומן דמוי-עץ בעיצוב יוקרתי, הדרותראפי מפנק, ל-6 אנשים מתאים לגינה לגג ולמרפסת. המערכת כוללת חימום, זרמים ,פילטר ומסך מגע, אוזונטור

קרא עוד »

גם אם יש לכם בית פרטי ואין בו בריכה אבל יש לכם חצר, תוכלו להציב בה ג'קוזי לחצר. מדובר על ג'קוזי הוט טאב מתנפח שיש ממנו כמה דגמים שמתאימים לחצר, למרפסת, לגג ועוד. יש אנשים אוהבי ספא, שמייעדים בבית שלהם חדר מיוחד לפינוק, ממש כמו שאנשים רוכשים מכשירי כושר והופכים חדר אחד בבית שלהם לחדר כושר. בחדר כזה הם יכולים לשים ג'קוזי ושאר פינוקים ולהפוך אותו לספא. אבל היום בעיקר אפשר לראות ג'קוזי לחצר. אין כמעט בית פרטי שמוותר על התענוג הזה של על האש בגריל גז ולאחר מכן כניסה לג׳קוזי . לטבילה במים יש כל כך הרבה יתרונות מוכחים וטובים, ואת החצר בהחלט אפשר לנצל לצורך הצבת ג'קוזי.

יש כמה סוגים של ג'קוזי לחצר ואפשר לבחור את זה שהכי מתאים לכם מבחינת גודל, כמות מים ועוד.

ג'קוזי לחצר טיפים לקנייה

כדאי לדעת שיש כל מיני יצרנים ומותגים של ג'קוזי וכדי לקנות את הכי טוב, מוטב לעשות תחקיר קטן ברשת. הנה כמה טיפים לרכישה:

* דבר ראשון לא קונים ג'קוזי לחצר בלי לראות אותו בזמן פעולה. יש מתקני ג'קוזי שעושים רעש כמו טרקטור ואתם באמת לא רוצים אחד כזה בחצר שלכם. לכן חשוב לוודא כי הוא פועל בצורה שקטה, ואנחנו יכולים ליהנות ממנו בשקט בלי לשים אטמי אוזניים.

* יש לוודא כי יש אחריות על הג'קוזי וכי במידה ויש תקלה, לא נצטרך להוציא כסף על תיקון.  דבר נוסף הוא לוודא שהחברה ממנה אתם קונים ג'קוזי לחצר, מחזיקה במלאי של חלקי חילוף במקרה של קלקול. שיש להם צוותי טכנאים שעובדים סביב השעון ויכולים לתת לכם שירות מתי שאתם צריכים. לטפל בתקלה בצורה הכי מקצועית ומהירה.

* אל תרכשו ג'קוזי מחברה שאין לה אתר, ואין לה משרדים ואתם לא יודעים איפה היא נמצאת. יש גם הרבה מוצרים נחותים בשוק ולא כדאי לכם ליפול על אחד כזה.

* יש לוודא כי הג'קוזי שאתם קונים עבר בדיקה של מכון התקנים הישראלי.

ממה להיזהר

מחיר זול מדי צריך להדליק אצלכם נורה אדומה. גלשו ברשת וקבלו מידע על החברה ממנה אתם רוכשים ג'קוזי לחצר. קראו המלצות וחוות דעת עליה והתרשמו מהמוצרים שלה ומרמת השירות. אם אתם מוצאים תגובות שליליות, בדקו אותם, לעתים המתחרים עושים את זה. התרשמו מאיכות המוצר, וודאו שהוא עומד בתקן, שמעו אם הוא עושה רעש וקבלו ייעוץ מקצועי, כך תוכלו להבין אם מדובר במוצר איכותי.

האם התקנת ג'קוזי לחצר מסובכת וקשה?

ג'קוזי בחצר הוא הפינוק האולטימטיבי, רבים חוששים שהתקנת הג'קוזי הוא דבר מסובך.

אם כניסתם של הג'קוזים הניידים המתנפחים לשוק, כל פעולת ההתקנה הפכה לקלה ואוטומטית – לחיצת כפתור ותוך 10 דקות הוא מותקן ומוכן לפעולה.

ולכן החשש אינו מוצדק. בנוסף ההתקנה אינה כרוכה בתשלום או הכנת תשתית כל שהיא, לא אינסטלציית מים וחשמל. כל שנדרש כדי להתקינו הוא תקע חשמל חד פאזי וצינור גינה כדי מלאו במים – קלי קלות.

גולשים שהגיעו לעמוד זה התעניינו במוצרים נוספים, כגון: ג'קוזי לבית, ג'קוזי לגג, ג'קוזי למרפסת ובנוסף ג'קוזי נייד.

אמבט עיסוי לחצר: מומלץ למי שרוצה ליהנות

ג'קוזי לחצר משדרג את הגינה בכמה רמות. הגינה הופכת ליפה, מרשימה, מיוחדת ומעוצבת. ג'קוזי הוא פתרון מושלם הן מבחינה אסתטית אך גם ובעיקר מבחינה חברתית.

השימוש בג'קוזי מתנפח בגינה מחברת בן בני המשפחה המבלים יחד, משדרגת את הזוגיות, מחברת בין חברים ומספקת שעות רבות של בילוי ותקשורת. –  הנאה צרופה.

לכל אחד מגיע פינוק.

לחצו כאן לפרטים אודות ג'קוזי נייד

Call Now Button