ג'קוזי לגג

ג'קוזי לגג

1. עוצמת רעש ההפעלה שלו: אין דבר יותר מעצבן מאשר לקנות ג'קוזי לגג ואז לגלות כי הוא מרעיש כמו שני מטוסי ג'מבו. על כן אנחנו צריכים לוודא כי הג'קוזי יפעל בצורה שקטה אשר תאפשר לנו לשהות בחוץ ללא צורך

באטמי אוזניים,ובלי להפריע לשכנים.

 2. אחריות על הג'קוזי: אנחנו צריכים לוודא שיישנה אחריות על הג'קוזי.  זאת כדי לוודא שבמקרה של תקלה, לא ניאלץ להוציא כסף נוסף על תיקונה.

3. תמיכה מלאה מסביב לשעון במקרה של תקלה: נקודה נוספת שחייבים לשים עליה דגש הינה טיפול בתקלות. אתם צריכים לוודא כי החברה ממנה קניתם את הג'קוזי המתנפח הינה בעלת ניסיון ואכן תוכל לטפל בתיקון התקלה בצורה מהירה ומקצועית.

4. בקרת איכות ובטיחות: כאשר אנחנו קונים ג'קוזי מתנפח אנחנו צריכים להיות בטוחים כי הוא יהיה ברמה הגבוהה ביותר שיש. על רקע זה אנחנו חייבים לציין כי בכדי להבטיח זאת צריך לוודא כי החברה שייצרה את הג'קוזי ביצעה בקרת איכות מקיפה לג'קוזי. נציין גם כי כל מכולה של יחידות ג'קוזי מתנפח המגיעה על ידינו לישראל, עוברת בדיקות של מכון התקנים הישראלי לפני קבלת שחרור לשיווק ומכירה ללקוחות בישראל.

ראו עוד: ג'קוזי נייד

TEKAPO

TEKAPO

ג'קוזי מתנפח – הוט-טאב מרובע בצבע שחור-כחול, הדרותראפי מפנק ל 4-5 אנשים. מתאים לגג ולמרפסת. המערכת כוללת חימום, זרמים ופילטר. ג'קוזי מתנפח תכונות: מתאים ל

קרא עוד »
Mono 06

Mono 06

ג'קוזי מתנפח הוט-טאב דגם Mono 06 מתאים לגינה לגג ולמרפסת. המערכת כוללת חימום, זרמים ,פילטר ושלט, אוזונטור ושלושה מצבי זרמים. ג'קוזי מתנפח תכונות: מתאים ל-

קרא עוד »
Mono 04

Mono 04

ג'קוזי מתנפח הוט-טאב-פרימיום דגם Mono 04 עגול בעיצוב ספורטיבי בצבע שמנת, הדרותראפי מפנק ל 4-3 אנשים. מתאים לגינה לגג ולמרפסת. המערכת כוללת חימום, זרמים אוזונטור ופילטר.

קרא עוד »
Alpine M 009LS

ג'קוזי מתנפח Alpine M 009LS

ג'קוזי מתנפח – הוט טאב מרובע בצבע שחור, הידרותרפי מפנק ל 2-3 אנשים. מתאים לגג ולמרפסת. המערכת כוללת חימום, זרמים ופילטר. ג'קוזי מתנפח תכונות מתאים

קרא עוד »
הוט טאב מתנפח

ג'קוזי מתנפח Birkin M-123 S

ג'קוזי מתנפח הוט-טאב-פרימיום עגול בעיצוב ספורטיבי בצבע שמנת, בעיטור פס כסף, הדרותראפי מפנק ל 4-3 אנשים. מתאים לגינה לגג ולמרפסת. המערכת כוללת חימום, זרמים אוזונטור ופילטר.

קרא עוד »
Super Camero M-051 LS

גקוזי מתנפח Super Camero M-051 LS

ג'קוזי מתנפח הוט-טאב-עגול בעיצוב יוקרתי דמוי עור שחור קלאסי בעיטור פס כסף סאטן, הדרותראפי מפנק ל 4-6 אנשים מתאים לגינה לגג ולמרפסת. המערכת כוללת חימום,

קרא עוד »
ג'קוזי למכירה

ג'קוזי נייד Tuscany Grand pm 7105

הוט-טאב ג'קוזי דגם Tuscany Grand pm 7105 מתומן דמוי-עץ בעיצוב יוקרתי, הדרותראפי מפנק, ל-6 אנשים מתאים לגינה לגג ולמרפסת. המערכת כוללת חימום, זרמים ,פילטר ומסך מגע, אוזונטור

קרא עוד »

על מה כדאי לשים דגש כאשר קונים ג'קוזי לגג

ג'קוזי לגג: החלום הישראלי הוא ללא ספק לגור בבית פרטי או פנטהאוז, לא רק בגלל שהבית גדול יותר או יפה יותר, אלא משום שבבית פרטי או פנטהאוז יש גינה צמודה או גג צמוד – שדרוג רציני לחיינו.

גינה מאפשרת לנו לבלות בחוץ כמעט בכל השנה (כן גם בחורף אפשר לשים חימום בגינה). תוכלו  לשדרג משמעותית את הגינה שלכם עם ג'קוזי מתנפח.

ג'קוזי מתנפח ניחן בסגולות מצוינות וטכנולוגיה גבוהה המאפשרת הנאה מרבית. בנוסף, להבדיל מסוגים אחרים של ג'קוזי, מדובר בהשקעה כספית נמוכה באופן יחסי וגם כזאת אשר אינה דורשת התערבות של קבלן אשר יבנה

בגינה שלנו. הג'קוזי המתנפח של MSPA מגיע לחום של 42 מעלות, זהו חום אשר קשה להיכנס אליו גם בימים הקרים והקפואים ביותר של השנה.

יש בו גם זרמים וגם פילטר. הג'קוזי ניתן להתקנה מהירה ופשוטה, ובמידת הצורך ניתן גם להעברה פשוטה למקום אחר (למשל מהגינה למרפסת והפוך) או קיפול מיידי כאשר המקום הפיזי נחוץ.  

על כן ניתן לקבוע בנחרצות כי במידה ויש לכם גינה/גג ואתם רוצים לשדרג אותה בכמה רמות, ג'קוזי מתנפח הנו הפתרון הטוב ביותר ללא כל מתחרים אמתיים.

ג'קוזי מתנפח הינו תוספת משמעותית לאיכות החיים, ואולי יפתיע אתכם לדעת כי יש לנו מספר רב ביותר של לקוחות אשר לא 'סוגרים' את היום מבלי לשבת בג'קוזי.

לקוחות מספרים לנו כי לאחר ישיבה בג'קוזי, השרירים משוחררים לגמרי, המוח 'מוריד הילוך', נרדמים במהירות וישנים 'כמו תינוקות'.

חלק מלקוחותינו מספרים כי הם נהנים לשבת באמבט עיסוי יחד עם חברים וחברות קרובים והחוויה מוסיפה מאד לאיכות חיי החברה שלהם.

אחרים נהנים מהחוויה המיוחדת והמדליקה יחד עם בני המשפחה הקרובה והילדים.

גולשים שהגיעו לעמוד זה התעניינו במוצרים נוספים, כגון: ג'קוזי לבית, ג'קוזי לחצר, ג'קוזי למרפסת ובנוסף ג'קוזי נייד.

Call Now Button