איך מתקינים ג'קוזי בחצר?

איך מתקינים ג'קוזי בחצר

איך מתקינים ג'קוזי בחצר: בשנים האחרונות ניתן לראות רבים אשר בוחרים להתקין ג'קוזי אצלם בחצר. אם בעבר היה מדובר במוצר המיועד לעשירון העליון הרי בשנים האחרונות אין זה כך. המילה ג'קוזי גורמת לנו להיכנס אל עולם שכולו טוב וליהנות מההיצע ולכן רבים בוחרים בהתקנה בחצר הבית.

שלבי ההתקנה של ג'קוזי בחצר

טרם אתם בוחרים ג'קוזי, כדאי לחשוב על ההתקנה בחצר. במטרה להתקין את המוצר יהיה עליכם לתכנן היטב היכן אתם רוצים אותו עד הפרט האחרון. בבואכם להתקין את המוצר חשבו על המקום, שיטת ההתקנה, אילו מדרגות הגבהה אתם מעדיפים וכן הקדישו מחשבה לעבודת התשתית.

  • היכן תתקינו את המוצר – אם החלטתם להתקין את המוצר בחצר, עליכם לוודא כי יש מספיק מקום. וודאו כי קיים מעבר נוח של מטר אחד מעבר לגודל של הג'קוזי. כך או אחרת, ההמלצה היא להיוועץ עם איש מקצוע על מנת לתכנן את ההתקנה בצורה הנכונה ביותר ולבחון את מעברי הגישה. אם אתם נתקלים בחפצים שונים אשר עשויים להוות בעיה, הרי ההמלצה היא לסלק את החפצים.
  • התקנה על שטח ישר – התקנת ג'קוזי בחצר יש לעשות על גבי שטח ישר וחזק. במידה והחצר שלכם לא יכולה לספק את התנאים הנ"ל הרי כדאי לצקת משטח של בטון על מנת לעמוד בתנאים הדרושים.
  • אילו סוגי התקנה קיימים – באפשרותכם להבחין בין מספר סוגי התקנה כאשר יש לדעת כי לכל התקנה הכנה מיוחדת ושונה: התקנה חיצונית, התקנה שקועה או התקנה חצי שקועה. כך למשל, התקנה חיצונית היא התקנה בה הג'קוזי מותקן מעל פני השטח וניתן להבחין בכל הגובה. בהתקנה מסוג זה אין צורך בביצוע עבודות חפירה.
  • בחנו את התקנת התשתיות – בעת ההתקנה יהיה עליכם לבחון היטב את התשתיות השונות. בחינת התשתיות תעשה על ידי חשמלאי מומחה בתחום. ניתן להבחין בהוראות מדויקות לגבי ההתקנה ולכן רק איש מקצוע מוסמך ובעל רישיון יכול לעשות זאת. ההמלצה היא להתקין שקע תלת פאזי במטרה שצריכת החשמל בג'קוזי לא תפגע בצריכה הכללית של הבית.
  • יש להכין את התשתיות לצינורות של המים – נוסף על כך, יהיה עליכם להכין את התשתיות לצינורות המים ולבדוק כי לא תהיה בעיית אספקה של מים. כדאי לספק מעברים נוחים לצינורות כאשר ההעדפה היא להניח צינורות מתחת לפני הקרקע.
  • מים – יש להכין את התשתיות לצינורות המים ולבדוק כי לא תהיה בעיה של אספקת מים לג'קוזי.

אנו מקווים שהמדריך הקצר שלנו יעזור לכם לעשות את הבחירות נכונות ביותר כשזה מגיע לשדרוג שטח ביתכם והתקנת ג'קוזי לחצר.

אנו ב – MSPA ישראל מאמינים כי מגיע לכם את הטוב ביותר ומתחייבים למחירים הנמוכים ביותר כיוון שהמכירה שלנו מתבצעת מהיבואן ישירות ללקוח וכך תוכלו ליהנות מאורח חיים בריא ומפנק.

ראו עוד: ג'קוזי נייד

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

מאמרים נוספים

Call Now Button