ג'קוזי למכירה

ג'קוזי למכירה

ג'קוזי למכירה: בבואכם לרכוש ג'קוזי מתנפח אחד הדברים החשובים שיהיה עליכם לעשות הוא לשאול לגבי המחיר, זאת במטרה לרכוש את הג'קוזי במחיר המשתלם ביותר.

TEKAPO

TEKAPO

ג'קוזי מתנפח – הוט-טאב מרובע בצבע שחור-כחול, הדרותראפי מפנק ל 4-5 אנשים. מתאים לגג ולמרפסת. המערכת כוללת חימום, זרמים ופילטר. ג'קוזי מתנפח תכונות: מתאים ל

קרא עוד »
Mono 06

Mono 06

ג'קוזי מתנפח הוט-טאב דגם Mono 06 מתאים לגינה לגג ולמרפסת. המערכת כוללת חימום, זרמים ,פילטר ושלט, אוזונטור ושלושה מצבי זרמים. ג'קוזי מתנפח תכונות: מתאים ל-

קרא עוד »
Mono 04

Mono 04

ג'קוזי מתנפח הוט-טאב-פרימיום דגם Mono 04 עגול בעיצוב ספורטיבי בצבע שמנת, הדרותראפי מפנק ל 4-3 אנשים. מתאים לגינה לגג ולמרפסת. המערכת כוללת חימום, זרמים אוזונטור ופילטר.

קרא עוד »
Alpine M 009LS

ג'קוזי מתנפח Alpine M 009LS

ג'קוזי מתנפח – הוט טאב מרובע בצבע שחור, הידרותרפי מפנק ל 2-3 אנשים. מתאים לגג ולמרפסת. המערכת כוללת חימום, זרמים ופילטר. ג'קוזי מתנפח תכונות מתאים

קרא עוד »
הוט טאב מתנפח

ג'קוזי מתנפח Birkin M-123 S

ג'קוזי מתנפח הוט-טאב-פרימיום עגול בעיצוב ספורטיבי בצבע שמנת, בעיטור פס כסף, הדרותראפי מפנק ל 4-3 אנשים. מתאים לגינה לגג ולמרפסת. המערכת כוללת חימום, זרמים אוזונטור ופילטר.

קרא עוד »
Super Camero M-051 LS

גקוזי מתנפח Super Camero M-051 LS

ג'קוזי מתנפח הוט-טאב-עגול בעיצוב יוקרתי דמוי עור שחור קלאסי בעיטור פס כסף סאטן, הדרותראפי מפנק ל 4-6 אנשים מתאים לגינה לגג ולמרפסת. המערכת כוללת חימום,

קרא עוד »
ג'קוזי למכירה

ג'קוזי נייד Tuscany Grand pm 7105

הוט-טאב ג'קוזי דגם Tuscany Grand pm 7105 מתומן דמוי-עץ בעיצוב יוקרתי, הדרותראפי מפנק, ל-6 אנשים מתאים לגינה לגג ולמרפסת. המערכת כוללת חימום, זרמים ,פילטר ומסך מגע, אוזונטור

קרא עוד »

אחד הדברים שיכולים לשדרג את איכות החיים שלנון הוא ג'קוזי, אותה אמבטיית עיסוי שעובדת עם סילוני אוויר על גופנו, מרגיעה מכאובים וגם את הנפש, ואין כמו עידן הלחץ הזה עם כל הטכנולוגיה שגורמת לאנשים ללחץ וחוסר שקט. ג'קוזי הוא אחד האמצעים להרגעה ומאז שיש ג'קוזי מתנפח, הוא נוכח בהרבה בתים גם באמצע חדר השינה או הסלון ובקיצור אף אחד לא רוצה לוותר על התענוג הזה ותמיד מוצאים לו מקום.

היום אפשר להתקין ג'קוזי מתנפח בכל מקום, מרפסת, גג, חצר בית, גינה ועוד. כל חלל שיכיל אותו זה יהיה הרווח שלכם.

חוויית המסאז' והעיסוי מוכרת ומבוקשת היום, ובתוך המים ההשפעה שלה מרפאת ומרגיעה פי כמה וכמה. טבילה בתוך ג'קוזי לפני השינה עוזרת לשינה טובה, אנשים לחוצים נכנסים לג'קוזי טובים ונרגעים. המים משפרים מצבי דלקת מפרקים, עוזרים לייצב לחץ דם ועוד.

ג'קוזי למכירה: סוגים

ג'קוזי מתנפח למכירה יש בכמה דגמים מובילים מרובעים או עגולים. יש ג'קוזי הוט טאב מקובע בצבע כחול שחור, הידרותרפי המיועד ל-4-5 אנשים. אפשר להציב אותו במרפסת, על הגג בחצר הבית ועוד. יש לו שלט, מנוע הכי שקט בעולם,. אפשר לחמם את המים עד 42 מעלות. 132 יציאות של זרמים. הוא בגודל של 1.85X1.85 ס"מ, גובה 68 ס"מ והוא מכיל 930 ליטר מים.

דגם נוסף הוא MONO. יש לו מערכת שכוללת זרמים, חימום, פילטר ושלט עם שלושה דרגות של זרימה. הוא מתאים ל-4-6 אנשים. יש לו מנוע שקט, ואפשרות חימום מים עד 42 מעלו. הוא בקוטר של 173 ס"מ, גובהו 70 ס"מ, והוא יכול להכיל 1150 ליטר מים.

הופכים חדר אחד בבית לספא

מגמה הולכת ומתחזקת היא אצל בעלי בתים שיש להם חדר אחד פנוי בבית, להפוך אותו ל"ספא". דבר ראשון הם פונים למודעות של ג'קוזי למכירה וקונים אחד בגודל המתאים והוא מותקן בחדר. אשפר גם לרהט את החדר הזה על טהרת הספא, ובמקום לבזבז מאות שקלים על בריכות וספא פשוט להיכנס לספא שיש לכם בבית.

הג'קוזי שיכול להתאים לחדר כזה הוא למשל ג'קוזי מתנפח הוט טאב פרימיום בדגם עגול. עיצוב ספורטיבי, צבע שמנת בשילוב פס כסף. הידרותראפי מתאים ל-3-4 אנשים. הוא מתאים גם לחדר או לגג, למרפסת ועוד. יש לו מסך מגע אלקטרוני, מנוע שקט. 118 יציאות אוויר, הוא בקוטר של 180 ס"מ וגובה 70 ס"מ והוא יכול להכיל עד 800 ליטר. יופי של ג'קוזי.

ג'קוזי למכירה: ערכו השוואה בין החנויות השונות

בבואכם לברר אודות מחיר, ההמלצה היא לערוך השוואה בין החנויות השונות. ככל שתקדימו לערוך השוואה כך תהיה לכם האפשרות לדעת כי רכשתם את המוצר במחיר המשתלם ביותר. לצורך כך, הקפידו להגיע לחנויות השונות המציעות ג'קוזי מתנפח למכירה על מנת לבחון את ההיצע.

ג'קוזי למכירה: התייעצו עם צוות המוכרים

דבר נוסף אשר יהיה עליכם לעשות זה להתייעץ עם צוות המוכרים לגבי המחיר. שאלו אותם כמה שיותר שאלות על המחיר במטרה שיהיו לכם את כל הפרטים. שימו לב כי אם תשאלו שאלות רבות, לא תהיה לכם האפשרות לדעת את המחיר.

האם קיימת הנחה

אל תהססו לשאול האם קיימת הנחה. לעתים בחנויות שונות תמצאו הנחות על מגוון מוצרים. אם לא תשאלו, לא יהיה לכם סיכוי לדעת וייתכן ותפספסו הנחה משמעותית.

גולשים שהגיעו לעמוד זה התעניינו במוצרים נוספים, כגון: ג'קוזי לבית, ג'קוזי לגג, ג'קוזי לחצר, ג'קוזי למרפסת ובנוסף ג'קוזי נייד.

התייעצו עם אחרים

על מנת לדעת כמה אנשים אחרים שילמו אתם יכולים להתייעץ עימם. ככל שתשאלו יותר שאלות כך תקבלו תשובות מקיפות ותהיה לכם תמונה מלאה באשר למחיר.

האם המחיר כולל התקנה

שאלו בחנות האם המחיר כולל התקנה. שימו לב כי אם המחיר אינו כולל התקנה הרי תשלמו פחות, זאת בהשוואה למוצר הכולל התקנה אשר משמעותה שעות עבודה של מומחים אשר יגיעו ויסבירו לכם על המוצר.

האם המוצר מגיע עם אביזרים שונים

שימו לב האם הג'קוזי מגיע עם אביזרים שונים. במידה והתשובה היא כן הרי הדבר צפוי לייקר את המחיר.

ג'קוזי למכירה: התבוננו בקטלוג

על מנת לדעת את המחיר, ההמלצה היא להתבונן בקטלוג. באמצעות התבוננות בקטלוג תהיה לכם האפשרות לדעת האם מדובר במחיר גבוה או שמא מדובר במחיר סביר.

בררו אודות חלקי חילוף לג'קוזי

ערכו בירור ובדקו אודות חלקי החילוף לג'קוזי – בכמה חלקים מדובר והאם הם יקרים.

קראו ביקורות באינטרנט

על מנת לדעת את המחיר ההמלצה היא לקרוא ביקורות באינטרנט. ככל שתקראו ביקורות רבות באינטרנט אשר כוללות את המחיר תוכלו להסיק לגבי המוצר.

אל תשבו בחיבוק ידיים

ההמלצה שלנו היא לא לשבת בחיבוק ידיים אלא לברר כמה שיותר פרטים על המחיר. ישנם לא מעט מקרים בהם יש מבצעים של הרגע האחרון ולכן יהיה עליכם לבחון זאת היטב במטרה לדעת האם יש מבצע על רכישת הג'קוזי המתנפח.

לחצו כאן על מנת לחזור לעמוד הראשי של האתר

Call Now Button