תקנות ג'קוזי לגג

תקנות ג'קוזי לגג

תקנות ג'קוזי לגג: כיום ניתן להתקין ג'קוזי לגג וליהנות מרחצה מפנקת במיוחד. מרבית היצרניות דואגות לספק בריכות ספא כך שיתאימו למקום.

רבים מבעלי הבריכה בוחרים למקם את הבריכה על מרפסת מוגבהת או על גבי מדרגה. קיימות תקנות שונות בעת ההתקנה ובמאמר הבא נפרט אודות התקנות.

תקנות ג'קוזי לגג ושדרוג השהייה בבית

אין ספק כי התקנת ג'קוזי משדרגת היטב את השהייה בבית. באפשרותכם ליהנות מרחצה מפנקת דבר אשר חוסך לכם לא מעט זמן ומחליף את ההליכה לבריכה.

עשוי מחומרים ייחודיים

ג'קוזי לגג עשוי מחומרים ייחודיים העמידים בפני מזג האויר, רטיבות וחום. ההמלצה היא לרכוש כיסוי מיוחד וכן לדאוג לניקיון שוטף של המערכת בהתאם להוראות היצרן. מדובר באחד הטרנדים המבוקשים בזמן האחרון המאפשר לבני משפחה וחברים ליהנות.

מה מיוחד בהתקנת הג'קוזי

בעת ההתקנה על הגג יש צורך לקבל את אישור הקונסטרוקטור המהווה אישור על כך כי מדובר במבנה תקין ומתאים להתקנה על הגג בשל המשקל והעומס הנלווה עם כל תכולת המים והאנשים המצויים בו.

ניתן גם להתקין ג'קוזי למרפסת במיוחד אם יש בעיה של מקום מרווח כנ"ל גם ג'קוזי לחצר.

תפקידו של הקונסטרוקטור

הקונסטרוקטור הוא מהנדס בניין בעל רישיון להנדסת בניין מטעם משרד התמת – במסגרת תפקידו הוא ראשי לבחון ולבדוק התקנה של עומסים כבדים באזורים מסוימים על המשטח.

כיצד הוא מבצע את החישוב

במסגרת עבודתו עליו לבצע את החישוב אשר יכלול את הנתונים השונים תוך ההצבה של הנתונים בנוסחה מתמטית וכך יקבל החלטה האם לאשר את התקנה לגג. במסגרת תפקידו יהיה עליו להביא בחשבון מספר פרמטרים כמו למשל:

  • משקל הרוחצים
  • משקל המים
  • משקל הג'קוזי

נוסף על כך עליו למסור פרטים לגבי המבנה  הטכני

נוסף על כך יהיה עליו למסור פרטים לגבי המבנה הטכני המיועד להתקנה של הג'קוזי. ההמלצה היא לבחור במהנדס הבניין המקורי אשר בידיו כל האישורים הדרושים. שימו לב כי אם לא יהיו בידיו את כל האישורים הדרושים, המשמעות היא כי יהיה עליכם לבחור בבעל מקצוע אחר.

מה קורה במקרה בו הוא לא מאשר את ההתקנה

במקרה בו הקונסטרוקטור אינו מאשר את ההתקנה, יהיה עליכם למצוא פתרון חלופי – ייתכן ויהיה צורך לחזק את המבנה או הקמת ג'קוזי במקום מסוים בגג או שיהיה עליכם לדאוג לפיזור המשקל.

האם להתקין בכל גובה

נשאלת השאלה האם להתקין בכל גובה כאשר התשובה היא לבחור מתקין המומחה בהתקנה בכל קומה ובכל גובה, גם אם מדובר בגג. כיום ניתן למצוא מגוון פתרונות להתקנה בגובה הן באמצעות מנוף או מסוק.

לחצו כאן לפרטים נוספים אודות ג'קוזי מתנפח

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

מאמרים נוספים

Call Now Button